11.2.07

Yalnızlık ve Hayal...

Yalnızım yine... Hayaller var.
LonelY not AlonE
Yine yalnızım… Evimde, odamda yapayalnızım…
Elimde sadece hayallerim ve özlemlerim var kendimden başka.

Yalnızlık sadece bir seçim olamaz.
Zamanın ve mekânın bir oyunu bana…

Bu zamanı bu mekânı aşmam lazım.

Her şeye rağmen mutluluğu aramaya devam…
Mutluluk yakın olmalı…

Necip Fazıl olayı 85 yıl önce yaşamış ve güzelleyip anlatmış…

10/02/2007

HAYAL
Bu akşam bir ateş duyup etimde,
Kadın, Kadın diye içimi oydum,
Ruhuma bir serin yer istedim de,
Alnımı mermerin üstüne koydum.
Birden karanlıklar sökülüverdi.
Odama bir hayal dökülüverdi.
Karşımda gerindi, bükülüverdi,
Onu gözlerimde çırçıplak soydum.
Artık ben ve günah olsa işlerim,
Yumuşak bir yastığa geçti dişlerim;
Bir an kadar sürdü can verişlerim;
Ey kadın, bu akşam sana da doydum.
Necip Fazıl, 1923.

~~~t~H~e~K~h~A~n~2~3~~~

Life is an endless adventurE!...

*^"#+*

No comments:

Friedrich Nietzsche says...

"You have your way... I have my way... As for the right way, the correct way, it doesn't exist..."

-- Friedrich Wilhelm Nietzsche (philosopher and classical philologist) [1844-1900] .

Popular Posts

Paul Valéry says...

"That which has been believed by everyone, always and everywhere, has every chance of being false. / Herkes tarafından doğru kabul edilen şeyler büyük olasılıkla yanlıştır."

-- Paul Valéry (poet, essayist, and philosopher) [1871-1945]

Frantz Fanon says...

"In the world through which I travel, I am endlessly creating myself."

-- Frantz Fanon (psychiatrist, philosopher, revolutionary and author) [1925-1961].

Alain says...

"Nothing is more dangerous than an idea, when a man has only one idea." /\

"One of the hardest things in the world is saying the thing said everyone says with a thinking. /Dünyanın en zor şeylerinden biri, herkesin düşünmeden söylediğini, düşünerek söylemektir."

Alain, (poet and philosopher) [1868 - 1951].

LAST.FM LIST